Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
wtorek, 21 lutego 2017, 52 dzień roku, imieniny Eleonory, Lenki, Kiejstuta
Wiadomości z Polski     |     Wiadomości ze Świata     |     Rozkład PKS     |     Rozkład PKP     |     Rozkład LOT     |     Kursy walut     |     Pogoda     |     

Aktualności

 
2016-12-16

Procedura Wyłaniania Organizatorów Turniejów

 

PROCEDURA WYŁANIANIA ORGANIZATORÓW TURNIEJÓW POD AUSPICJAMI PFP

 


Kluby, które chcą ubiegać się o organizacje MP i PP muszą zapewnić następujące warunki: 


1. Odpowiednia ilość właściwie wyznaczonych i wyposażonych boisk
2. Biuro zawodów: komputer x 2, drukarka x 2, nagłośnienie, tablica na wyniki (zegar)
3. Nie grający kierownik oraz sędzia główny zawodów (uzgodniony z Kolegium Sędziów) podani wraz z delegatem jako Jury w komunikacie informującym o turnieju.
4. Namioty które zabezpieczą zawodników przed słońcem i deszczem
5. Zabezpieczenie sanitarne (toalety) i socjalne (kawa, herbata, woda)
6. Zapewnienie oświetlenia


Nie spełnienie w/w warunków będzie skutkowało odwołaniem turnieju. Konsekwencje odwołania turnieju (łącznie ze zwrotem kosztów dojazdu zawodników; sędziów i obserwatora PFP) poniesie organizator turnieju.
Zgłoszenie organizacji należy przesłać e-mailel na adres: redakcja@petanque.pl do 28.12.2016 – zgłoszenia przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Zgłoszenie powinno zawierać:

1. Ilość boisk jakimi dysponuje klub:

2. Lokalizację;

3. Opis organizacji turnieju ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów branych pod uwagę przy ocenie składanych ofert;

4. Wskazanie turniejów możliwych do zorganizowania przez klub (w kolejności priorytetowych dla klubu)


Zarząd wybierając organizatorów będzie kierował się następującymi kryteriami:


KRYTERIA OCENY OFERT


1. Ocena organizacji turniejów w latach poprzednich przez dany klub
2. Lokalizacja - położenie geograficzne będzie brane pod uwagę przy równomiernym przydziale organizacji turniejów
3. Nagłośnienie przed i obecność mediów podczas turnieju (po turniejowe relacje w mediach lokalnych, centralnych)
4. Parking – ilość miejsc i odległość od bulodromu
5. Dostępność do taniej i nieodległej bazy noclegowej
6. Wysokość wpisowego. 
7. Alternatywne wyżywienie - możliwość zakupu posiłków we własnym zakresie
8. Udział sponsorów – ufundowane nagrody (finansowe, rzeczowe)
9. Dostęp do Internetu (podawanie na bieżąco wyników i relacje live)

 

W skład Zespołu Oceniającego wejdą członkowie Zarządu oraz wybrani (np. na drodze ankiety) trzej przedstawiciele „konwentu seniorów” (najlepiej z okręgów np. północnego, południowego i centralnego). 
Nazwiska przedstawicieli wraz z danymi kontaktowymi należy przesłać do 22.12.2016 e-mailem na adres: redakcja@petanue.pl 
Zarząd przy wyborze organizatorów będzie kierował się zasadą aby turnieje najwyżej rangi były organizowane w różnych częściach kraju. 
Zarząd dokona wyboru organizatorów biorąc pod uwagę opinię Zespołu Oceniającego najpóźniej do 31.12.2016
Lokalizacja turniejów zostanie podana do publicznej wiadomości po konsultacji z klubami deklarującymi chęć organizacji turniejów. (najpóźniej do 10 stycznia 2017 roku )

Polska Federacja Petanque
 
Polska Federacja Petanque - Związek Sportowy, ul. Jasielska 6/a, 54-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
email: redakcja@petanque.pl, http://www.petanque.pl
NIP: 894-279-30-22, Regon: 932990892
Adres do korespondencji: Marek Munikowski, Wałbrzyska 33A/3. 52-314 Wrocław.
konto bankowe: BPH S.A O/ Śrem. 82 1060 0076 0000 3380 0009 7460
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - FSI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x