PROCEDURA WYŁANIANIA ORGANIZATORÓW TURNIEJÓW POD AUSPICJAMI PFP
Kluby, które chcą ubiegać się o organizacje MP i PP muszą zapewnić następujące warunki:
1. Odpowiednia ilość właściwie wyznaczonych i wyposażonych boisk
2. Biuro zawodów: komputer x 2, drukarka x 2, nagłośnienie, tablica na wyniki (zegar)
3. Nie grający kierownik oraz sędzia główny zawodów (uzgodniony z Kolegium Sędziów) podani wraz z delegatem jako Jury w komunikacie informującym o turnieju.
4. Namioty które zabezpieczą zawodników przed słońcem i deszczem
5. Zabezpieczenie sanitarne (toalety) i socjalne (kawa, herbata, woda)
6. Zapewnienie oświetlenia
Nie spełnienie w/w warunków będzie skutkowało odwołaniem turnieju. Konsekwencje odwołania turnieju (łącznie ze zwrotem kosztów dojazdu zawodników; sędziów i obserwatora PFP) poniesie organizator turnieju.
Zgłoszenie organizacji należy przesłać e-mailel na adres: redakcja@petanque.pl do 28.12.2016 – zgłoszenia przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Zgłoszenie powinno zawierać:
1. Ilość boisk jakimi dysponuje klub:
2. Lokalizację;
3. Opis organizacji turnieju ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów branych pod uwagę przy ocenie składanych ofert;
4. Wskazanie turniejów możliwych do zorganizowania przez klub (w kolejności priorytetowych dla klubu)
Zarząd wybierając organizatorów będzie kierował się następującymi kryteriami:
KRYTERIA OCENY OFERT
1. Ocena organizacji turniejów w latach poprzednich przez dany klub
2. Lokalizacja - położenie geograficzne będzie brane pod uwagę przy równomiernym przydziale organizacji turniejów
3. Nagłośnienie przed i obecność mediów podczas turnieju (po turniejowe relacje w mediach lokalnych, centralnych)
4. Parking – ilość miejsc i odległość od bulodromu
5. Dostępność do taniej i nieodległej bazy noclegowej
6. Wysokość wpisowego.
7. Alternatywne wyżywienie - możliwość zakupu posiłków we własnym zakresie
8. Udział sponsorów – ufundowane nagrody (finansowe, rzeczowe)
9. Dostęp do Internetu (podawanie na bieżąco wyników i relacje live)
W skład Zespołu Oceniającego wejdą członkowie Zarządu oraz wybrani (np. na drodze ankiety) trzej przedstawiciele „konwentu seniorów” (najlepiej z okręgów np. północnego, południowego i centralnego).
Nazwiska przedstawicieli wraz z danymi kontaktowymi należy przesłać do 22.12.2016 e-mailem na adres: redakcja@petanue.pl
Zarząd przy wyborze organizatorów będzie kierował się zasadą aby turnieje najwyżej rangi były organizowane w różnych częściach kraju.
Zarząd dokona wyboru organizatorów biorąc pod uwagę opinię Zespołu Oceniającego najpóźniej do 31.12.2016
Lokalizacja turniejów zostanie podana do publicznej wiadomości po konsultacji z klubami deklarującymi chęć organizacji turniejów. (najpóźniej do 10 stycznia 2017 roku )